Doneren

Met financiële hulpmiddelen kunnen wij veel betekenen voor mensen in oorlogsgebieden. We kunnen onder andere inspelen op de vraag naar specifieke hulpmiddelen. Deze worden door ons ingekocht in Nederland of Polen en vervolgens brengen mensen van onze stichting het naar diverse inzamelpunten in het land van bestemming.

Financiële donaties kunnen via het onderstaande rekeningnummer:
Stichting United We Stand
IBAN NL08 RABO 0198 3981 82

Vaste sponsor worden als bedrijf of particulier? Neem dan telefonisch of via mail contact met ons op.
Samen maken wij het verschil!

Bij het woord doneren denken mensen vaak aan financiële donaties. Hoewel wij hier als stichting erg blij mee zijn, kunt u ook aan andere soorten donaties denken. Zaken als oude kleding, hygiëneproducten, elektronica als powerbanks en zaklampen, maar ook campingkookstelletjes en eten in blik. Per seizoen en situatie kan het verschillen waar op dat moment de meeste vraag naar is. Heeft u nog spullen thuis waar u niks mee doet? Wij plaatsen regelmatig een lijst met gewenste spullen op onze Facebookpagina.

Daarnaast hebben we vaak ook mooie acties. We verkopen het gehele jaar door diverse producten. Bekijk het actuele aanbod op Facebook. Ziet u iets leuks? Stuur ons gerust een berichtje! Ook
staan we vaak op lokale markten zoals de Nacht van Nijverdal en de Winterfair. Naast mensen informeren over ons werk, verloten we ook diverse producten die we verkrijgen vanuit onze sponsoren en ondernemers uit de buurt.

Kunt u ons niet financieel helpen, heeft u geen spullen om te doneren, maar wilt u toch een bijdrage leveren? Onze stichting groeit met de dag! U kunt bijvoorbeeld tijd "doneren" en ons helpen met zaken als inkopen, sorteren en vervoeren van producten. Interesse? Neem dan contact op via het contactformulier op de pagina Contact.

• Stichting United we stand Together

• Veldsweg 92